Cargando eventos

• Este evento pasou.

A IMPLICACIÓN CIDADÁ NA RESTAURACIÓN DE RÍOS URBANOS

25/10/2021 | 09:30 - 19:00

La infraestructura azul Arterias de vida – Pedro Calaza. Decano do Colexio Oficial de Enxeñeiros Agrónomos de Galicia Director da Escola Galega da Paisaxe.

El río y la ciudad La bioingeniería del paisaje como herramienta de revitalización urbana – Paola Sangalli. Bióloga e Paisaxista Presidenta da Federación Europea de Bioenxeñería da Paisaxe (EFIB).

Percepción y participación ciudadana en la propuesta de rehabilitación de un espacio fluvial periurbano – Mª Rosario Vidal Abarca Gutiérrez Catedrática de Ecoloxía da Universidade de Murcia Subdirectora da Área de Medio Ambiente do Instituto da Auga e do Medio Ambiente (INUAMA).

Sistemas socioecológicos para una transformación resiliente de los ríos urbanos basada en la naturaleza – Elena López Gunn Doutora en Xeografía Máster en Periodismo de Investigación, Datos e Visualización Fundadora e directora de ICATALIST.

Proyecto MonRiveR restauración fluvial cultural del río Monelos – Amal Nnechachi Bounous Enxeñeira de Camiños, Canais e Portos Doutoranda en Enxeñaría Civil Investigadora do proxecto MonRiveR.

Iniciativa cidadá “Parque Cidade” – Amar Basic Membro fundador da iniciativa.

SESIÓN DE TARDE 16:00 – 19:00 (formato presencial)

Roteiro polo curso do río Monelos. Saída dende o CITEEC Se as condición meteorolóxicas impiden facer o roteiro, desenvolverase un obradoiro participativo sobre o río Monelos na Sala de Graos da ETS de Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos.

Enlace información completa

Data: